نوشته شده توسط : maryam
 

 


 رستوران آمازون ارمنستان از رستورانهای خوب ارمنستان می باشد که در سه طبقه می باشد که شامل : کافه بار ,  کافه تریا و رستوران که انواع غذاهای متنوع و لذیذ در این رستوران تدارک دیده شده و آماده سرو می باشد. رستوران آمازون ارمنستان مکانی مناسب برای بعد از خرید در مراکز خرید و گردش در مراکز تفریحی و تاریخی می باشد که هم به استراحت بپردازید و هم از غذاها و کافه رستوران تور ارمنستان اسفند 94 آمازون ارمنستان لذت ببرید. مسافران و گردشگران تور ارمنستان از رستوران آمازون ارمنستان استقبال می کنند. 
آدرس رستوران آمازون ارمنستان : ارمنستان، ایروان، خیابان سایات نواa۳۳

 

 

رستوران آرارات ارمنستان


رستوران آرارات ارمنستان رستورانی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که دارای قدمت می باشد و به سنت‌ قدیمی خود شهرت گرفته است، رستوران آرارات ارمنستان هنرمندان و نویسندگان زیادی مانند : نرسیسیان، شیراز، ایساهاكیان و دیگر هنرمندان معروف در این رستوران معمولا حضور دارند. رستوران آرارات ارمنستان دارای غذاهای ارمنی می باشد و موسیقی زنده تور ارمنستان بهمن 95 محلی هم از برنامه های رستوران آرارات ارمنستان می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ارمنستان, رستوران های ارمنستان, بهترین رستوران های ارمنستان , رستوران های ارزان ارمنستان, رستوران های مجلل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

بنای کاسکاد که به هزار پله معروف است در سال 1970 در شمال میدان اپرای ایروان ارمنستان ساخته شده است. این بنا از پله های زیادی تشکیل شده و مرکز شهر را به محله های با ارتفاع بیشتر، متصل می کند. مرحله دوم ساخت این بنا در سال 1990 آغاز شد  و در این مرحله، کاسکاد از یک گذرگاه به مرکز هنر معاصر ارمنستان تبدیل می شود و تا به امروز 70% ساخت این بنا به پایان رسیده است. در سمت راست بنا پله برقی قرار دارد و مسافران تور ارمنستان 95 می توانند به راحتی به بالاترین پله های این بنا بروند. ارتفاع کلی بنا 500 متر و عرص آن 50 متر است و بر ری پلکان آن مجسمه های زیبایی قرار دارد که جلوه ای خاص به بنا داده است. در کنار پله ها، باغچه‌های گل و فواره‌های زیبا قرار دارد و در پایین شیبی که کاسکاد روی آن ساخته شده پارک تامانیان واقع شده است. 

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

 

غار خرس ارمنستان در منطقه وایوتس دزور، در جنوب شرقی ایروان و در نزدیکی کلیسای نوراوانک واقع شده است.  برای رسیدن به این غار باید مسیر باریکی را که از نوراوانک تا غار کشیده شده را 30 دقیقه پیاده طی کرد. این غار ۳/۵ کیلومتر طول و بیش از ۷۰۰ متر عمق دارد و همه غار با مرجان هایی با رنگ‌ها و شکل‌های مختلف پوشیده شده که باعث زیبایی خارق العاده غار شده است. در این غار یک رودخانه و دریاچه زیرزمینی کوچک نیز وجود دارد که فضای غار را رنگارنگ و اسرار آمیز کرده است. مسافران تور ارمنستان بهمن 94 در سفر به ایروان می توانند از این جاذبه توریستی زیبا دیدن کنند.

 

 

غار خرس ایروان ارمنستان

غار خرس ایروان ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل 3 ستاره پارک در 400 متری میدان جمهموری ایروان واقع شده و ساختمان دو طبقه آن دارای 10 اتاق راحت و دنج است که مسافران تور ارمنستان می توانند در این هتل ارزان اقامت خوبی داشته باشند. همه اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام، دمپایی، سشوار  هستند. اپرا و تئاتر ارمنستان در 600 متری و فرودگاه بین المللی ارمنستان در 10 کیلومتری این هتل است.

در تور ارمنستان زمستان 94 در این هتل اقامت کنید

آدرس: 28 E.Koghbatsi street Yerevan,armenia, 0010 Yerevan, Armenia

امکانات هتل پارک ایروان ارمنستان

اجاره دوچرخه، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، خدمات شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، سالن زیبایی، فروشگاه، سیستم تهویه.

هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

اتاق هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

رستوران هتل پارک ایروان ارمنستان

 

 

هتل اس دی ایروان ارمنستان

 

 

در تور ارمنستان تعطیلات آذر 94  در این هتل زیبا اقامت کنید . هتل سه ستاره اس دی ایروان ارمنستان در 300 متری ایستگاه قطار قرار دارد و تا فرودگاه بین المللی 17 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل دارای 15 اتاق است که همه اتاق های آن دارای دکوراسیونی کلاسیک، مینی بار، حمام، تلویزیون و ... می باشند. از نظر دسترسی به جاذبه های توریستی، این هتل 3 دقیقه تا مجسمه ساسونتسی داویت فاصله دارد و میدان جمهوری در 3 کیلومتری آن است. مسافران تور ارمنستان می توانند با اقامت در این هتل لحظات خوشی داشته باشند. 

 

 

 

امکانات هتل اس دی ایروان ارمنستان

 

روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، فکس، کپی، بار، صبحانه در هتل، فروشگاه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و ...

 

هتل اس دی ایروان ارمنستان 

 

هتل اس دی ایروان ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,هتل های ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان, ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

کلیسای کغارت ارمنستان

کلیسای کغارت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی ایروان در ساحل شرقی رودخانه ی آزاد قرار گرفته است. این کلیسا در بالای کوهی واقع شده و در دو فاصله زمانی مختلف ساخته و دارای دو قسمت اصلی بیرونی و درونی است. در اوایل قرن سیزدهم این منطقه از املاک شخصی خاندان زاکریان بوده است که در سال 1215 کلیسای بیرونی را ساختند، در سال های بعد خاندان پروشیان این ملک را از خاندان زکریان خریداری کرده و تصمیم به ساخت کلیسای درونی در این ملک گرفته شد. کلیسای درونی از تراش صخره ایجاد شده و پس از 10 سال در اواخر قرن سیزدهم ساخت آن تکمیل شد.

در تور ارمنستان آذر 94 از این جاذبه دیدن کنید.

کغارت یک نوع نیزه است که یک پایه ی چوبی دارد و بر سر آن یک آهن تیز تخت قرار دارد. این نیزه که مربوط به صلیب کشیدن حضرت عیسی است برای مسیحیان مقدس می باشد و در اواسط قرن سیزدهم به این منطقه آورده شده است. مسافران تور ارمنستان می توانند با بازدید از این کلیسا و چشمه معروف داخل آن با آداب مسیحیان آشنا شده و از طعم نان گردویی و مربای گردو که در این منطقه به فروش می رسد لذت ببرند.

در تور ارمنستان دی 94 از این جاذبه دیدن کنید.



 کلیسای کغارت ارمنستان

 

پارک دنیای آب ارمنستان در ناحیه نور نورک ایروان در خیابان میاسنیکیان قرار دارد و دارای یک پارک آبی روباز به مساحت 2/5 هکتار و یک پارک آبی سرپوشیده به مساحت 0/5 هکتار می باشد. پارک سرباز آن در سال 2001 افتتاح شد و دارای دو استخر بزرگ، یک استخر کودکان، یک استخر VIP و سه استخر برای بازی های آبی است. در فصل زمستان، بزرگ ترین استخر این پارک تبدیل به پیست اسکی روی یخ می شود که علاقه مندان بیشماری دارد. مسافران تور ارمنستان پاییز 94  می توانند از این پارک دیدنی دیدن کنند.در این پارک رستوران بزرگی به ظرفیت 120 نفر وجود دارد که می توانید در آن جا غذاهای خوشمزه ای میل کنید. پارک سرپوشیده آن در سال 2008 گشایش یافت و دارای دو استخر بزرگ و یک استخر کودکان و امکانات دیگری مثل باشگاه بدنسازی می باشد. مسافران تور ارمنستان می توانند در این پارک لحظات خوشی را سپری کنند.

 

پارک دنیای آب ارمنستان

پارک دنیای آب ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان در مركز تجاری این شهر ومناسب برای مسافرین تور ارمنستان تعطیلات آبان 94 واقع شده است لذا به مراكزي مانند ساختمان اپرا ايروان، موزه ملی و برخی از دیدنی‌های فرهنگی بسیار نزدیک می باشد. اتاقهاي هتل آنی پلازا با دیدی زیبا از شهر و كوه آرارات می باشد و این هتل  امكاناتي از قبیل  طبقات مخصوص غیر سیگاری‌ها، خشكشویی، مركز ورزش، صندوق‌های امانات، صرافي، سالن زیبایی و سالن كنفرانس را به مسافران خود ارائه می دهد.

 


 

 

هتل مترو پل ایروان ارمنستان

هتل مترو پل ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل مترو پل ایروان ارمنستان برای مسافرین تور ارمنستان آبان 94 خدماتی از قبیل خشکشویی , صبحانه در اتاق , اتو کشی - صرافی , فکس و کپی را به مسافران خود ارائه میدهد.

 و همچنین دارای امکاناتی مثل استخر روباز - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - سولاریوم - استخر سر پوشیده می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب ارمنستان,هتل های ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان, ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

دره گلهای ارمنستان

دره گلهای ارمنستان

 

این منطقه ورزشی ، تفریحی و گردشگری و قابل توجه مسافران تور ارمنستان آبان 94 میباشد که همیشه سرسبز و باطراوت است در 8km  شمال غربی شهر هرازدان در ادامه رودخانه مارماریک در دامنه کوههای دساغکوونیادس در ارتفاع 1845m از سطح دریا قرار دارد. در این منطقه  سالنهای ورزشی زیادی وجود دارد ، همچین دارای موزه ، رستورانها استراحتگاههای تابستانه و همچنین کلیسای بسیار قدیمی و مراکز خرید وجود دارد.

 


موزه تاریخ ملی ارمنستان (ایروان)

 موزه تاریخ ملی ارمنستان (ایروان)

 موزه تاریخ در میدان جمهوری "میدان سابق لنین"قرار دارد . در گذشته رو به رو ی آن پیکر کاترین کبیر و زمانی پیکر لنین واقع  شده است. کلکسیون باستان شناسی با اهمیت از عصر حجر تا دوره قرون وسطی را دارا می باشد. در این موزه، کتابهای لاتین از Ejmiatsin  و حضور ارتش روم و صفوی و غیره جالب است. 

 


کلیسای گغارت ارمنستان

 کلیسای گغارت ارمنستان

 کلیسای گغارت به مفهوم سرنیزه است که در سی و پنج کیلومتری جنوب شرقی ایروان ساحل شرقی رودخانه ازاد موجود دردره تاریخی گغارت قرار گرفته است و قابل توجه گردشگران تور ارمنستان آبان 94 میباشد . این عمارت در دو موقعیت متفاوت بنا شده وازدو قسمت اساسی تشکیل شده است دراوایل قرن 13 این منطقه جزو املاک اختصاصی خاندان زاکریان بوده است و قابل ذکر است که خاندان زاکریان یکی ازثروتمندترین خاندان درتاریخ ارمنستان بوده اند که به دستورشان کلیسای بیرونی در سال "1215" بنا می شود بعدهاخاندان پروشیان این ملک راازخاندان زکریان خریداری نموده اند ودستور ساخت کلیسای درونی رابه یک خواهرومعمار دادند.ودراواخر قرن سیزدهم کلیسای درونی ساخته که از سه قسمت اصلی تشکیل شده ا ندویکی ازاین قسمتها ارامگاه سلسله پروشییان محسوب می شود ساخت کلیسای درونی که ازتراش صخره به وجود امده به مدت  ده سال طول کشیده است.مسافران تور ارمنستان آبان 94 بسیار از این کلیسا دیدن مینمایند.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

منطقه دیدنی دلیجان ارمنستان

منطقه دیدنی دلیجان ارمنستان

ساکنان این شهر آن را سوئیس کوچک در ارمنستان مینامند که بسیار قابل توجه گردشگران تور ارمنستان آبان 94 میباشد. . این شهر برای استراحت و تعطیلات آسمانی زیبا و پر از ارامش دارد.شهر دلیجان در شمال ارمنستان در منطقه Tavush  واقع شده بین دریاچه seven و Ijeven  . زیبا ترین شهر احاطه شده بین کوه و جنگل در ارمنستان این شهر زیبا و کوچک است. این شهر دارای ساختمانهای قدیمی میباشد.بهترین مسیر برای رسیدن به دلیجان بزرگراه اسون و عبور از تونل اسون میباشد. منظره هایی که در طول مسیر میبینید باور نکردنی است. گرانترین و سردترین نوشیدنی دنیا در روستای سیمنوکا در کنار چشمه آب را خواهید نوشید.

 

دلیجان ارمنستان

 

دلیجان ارمنستان

 

دلیجان ارمنستان

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: منطقه دلیجان ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل تیتر هاستل ایروان ارمنستان

هتل تیتر هاستل ایروان ارمنستان

اتاق های این هتل برای مسافرین تور ارمنستان 94 مجهز به سیستم تهویه ی مطبوع و کتابخانه می باشد.از دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان 94 سرویس مستخدم ، سرویس ایاب و ذهاب(مشمول هزینه)،لباسشویی ، کرایه اتومبیل ، پذیرش شبانه روزی ، اتاق های پاک و بدون سیگار،پذیرش و تحویل سریع بار،گاوصندوق ، انبار بارو چمدان ، گرمایش میباشد.


هتل رافال هاستل ارمنستان 

هتل رافال هاستل ارمنستان

اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه ی مطبوع می باشد.از دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان آبان 94 میتوان به  لباسشویی، فکس و کپی ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه ) ، پذیرش و ترخیص اختصاصی ، پذیرش شبانه روزی ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، پذیزش و تحویل سریع، گرمایش ، تهویه اشاره کرد.


هتل آرگ ایروان ارمنستان

هتل آرگ ایروان ارمنستان

مسافرین گرامی تور ارمنستان آبان 94 می توانند از خدمات ماساژدرمانی در این هتل بهره مند شوند.اتاق های این هتل به تهویه مطبوع مجهز می باشند.یک صرافی هم در هتل وجود دارد.میهمانان هتل می توانند در قعالیت هایی مانند بیلیارد شرکت کنند.از دیگر امکانات و خدمات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان آبان 94 میتوان  به  پذیرش و ترخیص اختصاصی ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه )، خدمات تورها ، فکس و کپی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، اتاق های پاک و بدون سیگار، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.

 

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,هتل های ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان, ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل 14ت فلور ایروان ارمنستان

هتل 14ت فلور ایروان ارمنستان

اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه ی مطبوع میباشد.شیشه های دوجداره ی این هتل ارمنستان آبان 94 باعث میشود تا شما خواب راحتی را داشته باشید و اتاق های شما ضد صدا است.از دیگر خدمات این هتل خشکشویی ، لباسشویی ، اتوکشی ، فکس و کپی ، کرایه اتومبیل ، سرویس ایاب و ذهاب ( مشمول هزینه ) ، آسانسور ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، انبار بار و چمدان ، گرمایش میباشد.

 

 


 

هتل باس ایروان ارمنستان

هتل باس ایروان ارمنستان

از امکانات رفاهی هتل ارمنستان میتوان به ماساژ ، استخر سرپوشیده ، سونا نام برد.همچنین اتاق جلسه مجهز در هتل وجود دارد.در صورت تمایل ، مسافرین میتوانند از ترانسفرفرودگاه استفاده کنند.مساقرین میتوانند پس از گردش در شهر از غذای رستوران هتل استفاده کنند.از خدمات و امکانات دیگر این هتل برای مسافرین تور ارمنستان آبان 94 میتوان به لباسشویی ، خشکشویی ، فکس و کپی ، صبحانه در اتاق ،  فروشگاه هدایا  و سوغات ، منوهای رژیمی ، پذیرش و ترخیص اختصاصی ،  سرویس ایاب و ذهاب ، امکانات جلسه و ضیافت ، اتوکشی ، روزنامه ، گاوصندوق ، کتابخانه ، تهویه ، بار ، گرمایش اشاره کرد.  


 

 

هتل هاوس ایروان ارمنستان

هتل هاوس ایروان ارمنستان 

امکانات رفاهی هتل برای مسافرین تور ارمنستان آبان 94 شامل استخر روباز و استخر سرباز می باشد.مسافرین عزیزتور ارمنستان 94 می توانند در باغ هتل استراحت کنند.از خدمات و امکانات این هتل میتوان به لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی ، فکس و کپی ، صبحانه در اتاق ، گاوصندوق ، تهویه ، انبار بار و چمدان ، پذیرش و تحویل سریع اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب ارمنستان,هتل های ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان, ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

میدان جمهوری ارمنستان

میدان جمهوری ارمنستان یک میدان مرکزی در شهر ایروان است که در سال های 1924-1929 طراحی و ساخت آن در سال 1958 توسط معمار ارمنی به اتمام رسید. این  میدان محل برگزاری جشن ها و مراسم است و از تلاقی خیابان های آبویان، نالبندیان، تیگران متس، سارکسیان و آمیریان ایجاد شده است. شکل کلی میدان مربع است و با هفت ساختمان بزرگ و زیبای  گالری ملی و موزه، وزارت کشور، خانه دولت، دفتر مرکزی پست جمهوری ارمنستان ، هتل  ماریوت ارمنستان،  وزارت امور خارجه و وزارت انرژی و منابع طبیعی احاطه شده است. در قسمت شمالی این میدان و در جلوی گالری ملی رقص فواره بزرگ قرار دارد که در شب زیبایی و جلوه خاصی دارد. در گذشته مجسمه لنین در قسمت جنوبی میدان قرار داشت.

مسافران

تور ارمنستان 94 می توانند از این میدان دیدن و از تماشای ساختمان های زیبای اطراف آن لذت ببرند.

 

میدان جمهوری ارمنستان

 

میدان جمهوری ارمنستان

 

میدان جمهوری ارمنستان

 

میدان جمهوری ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: میدان جمهوری ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارک ویکتوری ارمنستان

 

پارک ویکتوری ارمنستان از پارک های ایروان است که در منطقه کاناکر زیتون ایروان قرار دارد. فضای سبز، درختان و دریاچه ی زیبای موجود در این پارک لطافت خاصی به فضای این پارک داده و مسافران تور ارمنستان می توانند در این پارک زیبا به تفریح و استراحت بپردازند. این پارک دارای وسایل بازی مختلفی است که می توانید سوار بر آن ها هیجان زیادی را تجربه و اوقات خوشی داشته باشید. مجسمه مادر ارمنستان در انتهای این پارک است و موزه جنگ نیز در زیر این مجسمه قرار دارد. در این پارک سینما و رستوران نیز وجود دارد و می توانید از غذاهای محلی و بین المللی این رستوران ها میل کنید.

در تور ارمنستان 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد

 

پارک ویکتوری ارمنستان

پارک ویکتوری ارمنستان 

پارک ویکتوری ارمنستان

پارک ویکتوری ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: پارک ویکتوری ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره باس بوتیک در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و 41 اتاق دارد که مجهز به تلویزیون، سیستم تهویه، مینی بار و حمام هستند. در رستوران هتل غذاهای خوشمزه ارمنی و اروپایی سرو می شود و در بار نیز انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه سرو می شود که مسافران تور ارمنستان 94 می توانند در تراس زیبای آن از چشم انداز لذت ببرند. فاصله هتل تا کاخ ریاست جمهوری و خانه اپرا ایروان 10 دقیقه پیاده روی است و از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی نیز فاصله هتل تا مترو 2 دقیقه پیاده روی است.

 

 آدرس: Aygedzor Street 3/1, 0019 Yerevan, Armenia

امکانات هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

سونا، ماساژ، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ عمومی رایگان.

 

 

هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

 

 اتاق هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

 

رستوران هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

 

چشم انداز زیبای کوه آرارات از هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان,هتل های ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان, ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مسجد کبود ارمنستان در قرن 18 هجری توسط حسین قلی خان در مرکز شهر ایروان ساخته شد.در زمان ساخت این مسجد، ارمنستان جزئی از خاک ایران بود و در سال های اخیر نیز توسط معماران ایرانی مورد بازسازی قرار گرفته است.در گذشته در ارمنستان 8 مسجد وجود داشت که امروزه فقط مسجد کبود به جای مانده است.این مسجد دارای یک کتابخانه است که حدود 8 هزار و پانصد کتاب تاریخی و جغرافیایی و عمومی در این کتابخانه قرار دارد.در این مسجد کلاس های درس برگزار می شود که در کلاسهای مختلف این مسجد بیش از 2 هزار دانشجو در زمینه زبان فارسی و انگلیسی آموزش می بینند و همچنین کسانی که علاقه مند به تاریخ و فرهنگ ایران هستند در این مسجد به یادگیری و مطالعه می پردازند.بازدید از این مسجد زیبا برای مسافران تور ارمنستان 94 لذت بخش خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: مسجد کبود ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

در تور ارمنستان تعطیلات تابستان 94  از ین صومعه دیدن کنید.خور ویراپ که به معنی چاه عمیق می باشد صومعه‌ای است که وابسته به کلیسای ارمنی می باشد و در دشت آرارات در نزدیکی مرز ترکیه قرار دارد. صومعه خور ویراپ حوزه علمیه دینی و محل اقامت کاتولیکوس است و در نزدیکی آن کلیسای قرن 11 وجود دارد. گریگور روشنگر که آیین مسیحیت را به ارمنستان آورد ۱۳ سال در این صومعه زندانی بوده است.

در تور ارمنستان 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد

این صومعه از اماکن مذهبی ارمنستان به شمار می رود و دارای امکاناتی مثل سیستم گرمایشی و حمام می باشد.مسافران تور ارمنستان می توانند از این صومعه تاریخی دیدن کنند.

 

صومعه خور ویراپ ارمنستان

صومعه خور ویراپ ارمنستان 

صومعه خور ویراپ ارمنستان

صومعه خور ویراپ ارمنستان  

صومعه خور ویراپ ارمنستان

صومعه خور ویراپ ارمنستان

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: صومعه خور ویراپ ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

در تور ارمنستان 94 از بازدید این جاذبه گردشگری غافل نشوید. پارک لاورز ارمنستان یک پارک عمومی در شهر ایروان است که در خیابان بقرمیان، در قسمت مرکزی ناحیه کنترون قرار دارد. این پارک در سال های 2005 تا 2008 به طور کامل نوسازی شد.در تور ارمنستان تیر 94 از بازدید این پارک لذت خواهید برد. در سال 2010 مجسمه شاعر ارمنی، گِئورگ اِمین، در این پارک قرار داده شد. این پارک دارای 370 درخت زیبا و سرسبز می باشد که لطافت خاصی به فضای پارک بخشیده اند. می توانید در تور ارمنستان در این پارک زیبا به تفریح و گردش بپردازید.

پارک لاورز ارمنستان

پارک لاورز ارمنستان

پارک لاورز ارمنستان

پارک لاورز ارمنستان

پارک لاورز ارمنستان

مجسمه گِئورگ اِمین شاعر ارمنی در پارک لاورز ارمنستان



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: پارک لاورز ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

در تور ارمنستان تعطیلات تیر 94 در این پارک به تفریح بپردازید. پارک دنیای آب ارمنستان در ناحیه نور نورک ایروان در خیابان میاسنیکیان قرار دارد و دارای یک پارک آبی روباز به مساحت 2/5 هکتار و یک پارک آبی سرپوشیده به مساحت 0/5 هکتار می باشد. پارک سرباز آن در سال 2001 افتتاح شد و دارای دو استخر بزرگ، یک استخر کودکان، یک استخر VIP و سه استخر برای بازی های آبی است. در فصل زمستان، بزرگ ترین استخر این پارک تبدیل به پیست اسکی روی یخ می شود که علاقه مندان بیشماری در تور ارمنستان 94 دارد. در این پارک رستوران بزرگی به ظرفیت 120 نفر وجود دارد که می توانید در آن جا غذاهای خوشمزه ای میل کنید. پارک سرپوشیده آن در سال 2008 گشایش یافت و دارای دو استخر بزرگ و یک استخر کودکان و امکانات دیگری مثل باشگاه بدنسازی می باشد. مسافران تور ارمنستان می توانند در این پارک لحظات خوشی را سپری کنند.

پارک دنیای آب ارمنستان

پارک دنیای آب ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: پارک دنیای آب ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد